Konkurs za posao u okviru firme SEVEN PLUS
U okviru aktivnosti koje Rudarsko-geološko-građevinski fakultetu provodi na bržem zapošljavanju mladih po završetku svog obrazovanja u nastavku objavljujemo dopis kompanije Seven Plus d.o.o koji je pristigao na našu adresu.
Osnivači BALKAN M PROJECTS iza sebe imaju dugogodišnje iskustvo u listiranju na australijskim i londonskim berzama na rudarskim projektima.
U okviru firme SEVEN PLUS, koja radi na projektima geoloških istraživanja olova, cinka, bakra i minerala na području BiH raspisuje konkurs za sljedeće pozicije:
- Senior geolog
- Geolog pripravnik
- Geološki tehničar
- Generalni menadžer/direktor
- Administrativni menadžer
- Viši saradnik za komunikaciju sa javnošću, životnu sredinu i odnos sa lokalnom zajednicom (ESIA i ESG)
- Pravnik
Prijavu i dokumentaciju (CV, motivaciono pismo, preporuke) pošaljite na zvaničnu mejl adresu kompanije – office@balkanmetali.com
POZICIJE- MENADŽMENT
- Firma: Seven Plus
- Mjesto rada: Sarajevo
- Trajanje konkursa: 15 dana
- Generalni menadžer/direktor
- Administrativni menadžer
- Viši saradnik za komunikaciju sa javnošću, životnu sredinu i odnos sa lokalnom zajednicom (ESIA i ESG)
- Pravnik
POZICIJE- GEOLOZI
- Firma: Seven Plus
- Mjesto rada: BIH
- Trajanje konkursa: 15 dana
- 1.Senior geolog
- 2.Geolog pripravnik
- 3.Geološki tehničar
OPISI POSLOVA I KOMPETENCIJE
SENIOR GEOLOG
Ova pozicija podrazumijeva dobro razumijevanje geoloških podataka i rad u oblasti istraživanja mineralnih sirovina, pisanje Projekata istraživanja, periodičnih izveštaja (godišnji, završni…) za Ministarstvo, izveštaja za strane investitore, izrada budžeta istraživanja, organizacione sposobnosti.Ovo radno mjesto podrazumijeva motivisanu, odgovornu i samostalnu osobu.
Opis posla i odgovornosti:
Geolog će učestvovati u istraživačkim aktivnostima koje uključuju: planiranje radova i izvršenje geoloških poslova oko bušenja, površinsko uzorkovanje, kontrola kvaliteta, upotreba GIS softvera, interpretacija geofizičkih i geohemijskih podataka, navigacija i terenska vožnja) kao i organizaciju i timski nadzor.
Kvalifikacije i vještine:
– Minimum VII stepen stručne spreme iz oblasti geologije i geoloških nauka
– Poželjno 5 godina prethodnog iskustva u radu na istraživanju bazičnih i plemenitih metala
Poznavanja rada na računaru podrazumeva MS Office paket. Poznavanje QGIS programa je prednost.
– Dobro poznavanje metalogenije, strukturne geologije, geohemije i geofizike.
– Poznavanje loga i interpretacije geoloških podataka (tipovi stjena, alteracije, strukture itd) iz uzoraka bušenja.
– Učinkovito evidentiranje nalaza i poznavanje pisanja izveštaja.
– Sposobnost za timski i samostalan rad.
-Izuzetne veštine pisane i govorne komunikacije.
– Sposobnost poznavanja protokola o bezbjednosti na radu.
– Poznavanje procesa kontrole kvaliteta prilikom uzimanja uzorka, analize i geološke baze podataka.
– Svijest o kulturnim, društvenim i ekološkim aspektima istraživanja.
– Spremnost na putovanja i rad na udaljenom području na duži vremenski period.
– Spremnost na rad u ekstremnim vremenskim uslovima; tolerancija na izloženost vjetrovitim, vlažnim i suvim vremenskim uslovima i ekstremnoj hladnoći/toploti.
Dodatni zahtjevi: Važeća vozačka dozvola B kategorije. Iskustvo u vožnji na zemljanim i šumskim putevima u ekstremnim vremenskim uslovima.
GEOLOG PRIPRAVNIK
Opis posla i odgovornosti:
Geolog će učestvovati u istraživačkim aktivnostima koje uključuju kampanje bušenja, logovanje jezgra i programe geohemijskog uzorkovanja, organizovaće svakodnevnu logistiku bušenja, uključujući, skladištenje jezgra i bezbednost i redovno će izveštavati nadređenog project geologa i ostatak nadređenih. Njegov posao je da pod nadzorom iskusnijih kolega stekne iskustvo u izvršenju geološih poslova oko bušenja, površinsko uzorkovanje, QAQC, upotreba GIS softvera, navigacija i terenska vožnja. Idealan kandidat treba da bude motivisana, samostalna i odgovorna osoba.
Kvalifikacije i vještine:
– Minimum VI stepen stručne spreme iz oblasti geologije i geoloških nauka.
– Poznavanje engleskog jezika, govornog i pisanog.
– Bez prethodnog iskustva.
– Minimum poznavanja rada na računaru podrazumeva Word i Excel (poznavanje QGIS programa je prednost).
– Sposobnost za timski i samostalan rad
– Veštine pisane i govorne komunikacije.
– Sposobnost poznavanja protokola o bezbednosti na radu
– Svijest o kulturnim, društvenim i ekološkim aspektima istraživanja
– Mora biti sposoban da stoji, savija se, podiže i poseže, svakodnevno većim dijelom radnog vremena
– Spremnost na putovanja i rad na udaljenom području na duži vremenski period
– Spremnost na rad u ekstremnim vremenskim uslovima; tolerancija na izloženost vjetrovitim, vlažnim i suvim vremenskim uslovima i ekstremnoj hladnoći/toploti.
Dodatni zahtevi: Aktivni vozač- vozačka dozvola B kategorije.
GEOLOŠKI TEHNIČAR
Opis posla i odgovornosti:
Geološki tehničar će učestvovati u istraživačkim aktivnostima koje uključuju kampanje bušenja, logovanje jezgra i programe geohemijskog uzorkovanja. Rredovno će izveštavati nadređenog geologa o svim svojim dnevnim aktivnostima. Idealan kandidat treba da bude motivisana, samostalna i odgovorna osoba.
Kvalifikacije i veštine:
-Minimum IV stepen stručne.
-Minimum 1 godina radnog iskustva na datoj poziciji.
-Prednost poznavanja rada na računaru podrazumeva Word i Excel.
-Odlično znanje u praktičnom radu sa ručnim GPS uređajem.
– Iskustvo u praktičnom radu tokom svih vidova uzorkovanja– rock chip, soil sampling, stream sampling… kao i poznavanje procedura prilikom izvođenja datih radova.
– Iskustvo u radu prilikom istražnog bušenja – logovanje jezgra, skladištenje jezgra i uređenje magacinskog prostora.
-Sposobnost za timski i samostalan rad.
-Sposobnost poznavanja protokola o bezbednosti na radu.
– Svest o kulturnim, društvenim i ekološkim aspektima istraživanja
– Spremnost na putovanja i rad na udaljenom području na duži vremenski period
– Spremnost na rad u ekstremnim vremenskim uslovima; tolerancija na izloženost vetrovitim, vlažnim i suvim vremenskim uslovima i ekstremnoj hladnoći/toploti.
Dodatni zahtjevi: Važeća vozačka dozvola B kategorije sa iskustvom vožnje na zemljanim i šumskim putevima u ekstremnim vremenskim uslovima.
GENERALNI MENADŽER/DIREKTOR
Opis posla i odgovornosti :
– Organizuje i vodi rad i poslovanje kompanije;
– analizira sprovodjenje i učinkovitost izvršenja svih poslovnih procesa unutar kompanije;
– aktivno sarađuje sa inostranim partnerima i konsultantima koji su angažovani na projektu;
– planira i implementira mjere za unapređenje i optimizaciju poslovanja;
– analizira, unapređuje i usklađuje postojeće procedure sa zakonskom regulativom;
– ovlašten/ovlaštena je za zastupanje i predstavljanje kompanije prema trećim licima, državnim organima i ustanovama;
– ovlašten da ugovara poslove te zaključuje i realizuje ugovore iz svog djelokruga odgovornosti;
– prati realizaciju ugovorenih poslova;
– preduzima sve pravne radnje u ime kompanije;
– odgovoran je za zakonitost rada kompanije;
– daje izvještaj o rezultatima rada i poslovanju kompanije;
– izvršava ostale poslove po nalogu direktora. Potrebni uslovi:
– Obrazovanje VSS – ekonomskog, tehničkog i društvenog smjera;
– Minimalno tri do pet godina radnog iskustva na sličnim ili istim poslovima;
– prednost imaju kandidati koji imaju iskustvo rada u rudarsko
– geološkom sektoru;
– izvrsno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru;
– odlično poznavanje rada na računaru;
– položen stručni ispit;
– posjedovanje vozačke dozvole – B kategorija – aktivni vozač.
Ostali uslovi: – odlične organizacione sposobnosti, sposobnosti analitičkog razmišljanja i planiranja;
– proaktivnost, orjentisanost na rezultate, odgovornost;
– izražene vještine vođenja i upravljanja ljudima.
ADMINISTRATIVNI MENADŽER
Obavlja poslove :
– vodi računa o dokumentima i evidenciji.
– blisko sarađuje sa knjigovođama, priprema dokumentaciju za knjiženje.
-priprema i ispostavlja predračune i račune kupcima ili korisnicima usluga na osnovu njihovih narudžbi.
– vodi evidenciju o dospjelim obavezama plaćanja troškova infrastrukture i organizuje njihovo pravovremeno plaćanje.
– vrši i osnovnija knjiženja, vodi knjige ulaznih i izlaznih faktura, knjigu blagajne, obrađuje putne naloge i sl.
Odgovornosti administrativnog menadžera :
• Ažuriranje dokumentacije
• Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije
• Rukovanje korporativnom korespondencijom, e-mailom i telefonskim pozivima
• Korišćenje tehnike koju radni zadaci zahtevaju (aparata za kopiranje, faxa i slično)
• Popunjavanje i arhiviranje dokumenata
• Snimanje sastanaka i pregovora
• Rezervacija smeštaja, putnih karata, avionskih karata i slični poslovi
• Odgovornost za nabavku kancelarijske opreme i drugih dobara koji se troše na dnevnoj bazi
• Upravljanje kasom i odgovornost za povjereni novac i vrijednosti Vještine i osobine koje bi trebalo da ima administrativni radnik:
• Organizovanost i pedantnost
• Izrazita komunikativnost (treba da ima razvijenu sposobnost verbalne i pisane komunikacije)
• Analitičnost, sistematičnost i odgovornost
• Samostalnost i proaktivnost u rešavanju problema
• Kooperativnost i ekstrovertnost
• Poznavanje poslovne dokumentacije i osnova poslovne korespondencije
• Poznavanje rada na računaru i programa za vođenje knjiga
• Dobro poznavanje Engleskog jezika
VIŠI SARADNIK ZA KOMUNIKACIJU SA JAVNOŠĆU, ŽIVOTNU SREDINU I ODNOS SA LOKALNOM ZAJEDNICOM (ESIA I ESG)
Obavlja poslove:
– izrade i implementacije komunikacione strategije poslovanja kompanije;
– izvještava o svim važnim aktivnostima i održanim sastancima;
– organizuje i brine o pravovremenom informisanju javnosti o radu kompanije;
– uspostavlja saradnju, organizaciju i komunikaciju sa svim interesnim grupama;
– dokumentuje, prima i zavodi, raspoređuje i arhivira povjerljive i druge materijale te radi na bazama podataka;
– priprema i osigurava dostupnost informacija prema zainteresovanim stranama;
– priprema i osigurava dostupnost promotivnog – info materijala o radu kompanije;
– radi na uređivanju i ažuriranju sadržaja za web stranicu;
– vodi internet komunikaciju i ažurira sadržaje na društvenim mrežama;
– učestvuje u predlaganju mjera radi unapređenja poslovanja kompanije;
– radi na implementiranju svjetskih standarda poslovanja – ESG standardi;
-proučava, istražuje i priprema ključnu dokumentaciju za provođenje ESIA procesa
– studije procjene uticaja na okolinu i društvo;
– zadužena je za implementaciju, koordinaciju i sprovođenje ESIA procesa u daljim fazama projekta;
– sarađuje sa medijima te po potrebi organizuje intervjue, razgovore i eventualne nastupe u medijima;
– priprema periodične izvještaje iz svog djelokruga rada;
– izvršava ostale poslove po nalogu direktora.
Potrebni uslovi:
– VSS obrazovanje – pravnog smjera ili društvenih nauka;
Minimalno dvije do pet godina radnog iskustva na sličnim ili istim poslovima;
– prednost imaju kandidati koji imaju iskustvo rada u administrativnom ili sektoru odnosa sa javnošću;
– izvrsno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru;
– odlično poznavanje rada na računaru; – položen stručni ispit;
– posjedovanje vozačke dozvole – B kategorija – aktivni vozač.
Ostali uslovi:
– izražena komunikativnost, organizovanost i preciznost;
– odlične organizacione sposobnosti, sposobnosti analitičkog razmišljanja i planiranja;
– proaktivna orjentisanost na rezultate, odgovornost;
– samostalnost i motivisanost u rješavanju problema; – sklonost timskom radu.
PRAVNIK
Opis radnih aktivnosti:
– obavljanje opštih i kadrovskih poslova,
-izrada pojedinačnih pravnih akata (ugovora, rješenja i drugih pravnih akata)
-bavljenje pitanjima iz oblasti radnog prava, pružanje pravne podrške u pripremi procedura, dozvola, uvjerenja, odluka i drugih internih akata,
-registracija
novih podružnica, ili promjena pravne forme postojećih podružnica,
izrada, tumačenje i kontrola ugovora obligaciono-pravnog karaktera i
komercijalnih ugovora, u skladu sa zakonskim propisima i interesima kompanije,
-podrška u praćenju procedure saradnje sa inostranim partnerima,
-aktivna podrška službi finansija u cilju naplate potraživanja i službi nabave u cilju sprječavanja kršenja ugovornih obaveza od strane dobavljača;
-raskidi ugovora, naplata šteta, zastupanje firme pred sudovima, upravnim te drugim državnim tijelima i institucijama,
-sudjelovanje u rješavanju imovinsko-pravnih odnosa,
-kontinuirano praćenje zakonske regulative,
-ostali poslovi po nalogu rukovodioca ili direktora.
Uslovi:
-VSS – završen pravni fakultet
-Minimalno godina radnog iskustva u struci
-poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office)
-vozačka dozvola B kategorije
-sposobnost odgovornog individualnog rada, kao i efikasnog rada u timu
-sposobnost rješavanja problema i pružanja rješenja u kratkim vremenskim rokovima
-osoba treba da je komunikativana, odgovorna, pouzdanost, da posjeduje organizacijske prezentacijske i motivacijske sposobnosti, samoincijativna.